Наклеювання багета.

 

План уроку №

Дата

 

Тема уроку ;       Наклеювання  багета.

Мета уроку:

Навчальна Навчити  учнів правильно виконувати прийоми наклеювання багета на поверхню, сформувати професійну майстерність.

Розвиваюча Розвити раціональне мислення та творчість в учнів, увагу, уяву, координацію рухів, процеси логічного та критичного мислення.

Виховна Виховати в учнів акуратність, працьовитість, самостійність, повагу до праці і обраної професії.                           

 

Тип уроку: Урок по вивченню трудових прийомів і операцій.

Матеріально - технічне забезпечення (за допомогою якого всі учні здійснюють свою практичну діяльність)

Пластиковий багет, пістолет для рідких цвяхів, рідкі цвяхи, стусло , малярний ніж , поролонова губка , олівець.

Перелік практичних завдань

Підготовка поверхні , розмічання поверхні ,встановлення багета,  підрізання багета, намащування розчину на багет.

Методична мета ( вказується тільки при проведенні відкритих уроків).

Обмін досвідом при проведенні вступного інструктажу.

Організаційні заходи до початку уроку :

-      провести контроль санітарно-гігієнічного стану майстерні, відповідність її вимогам охорони праці;

-      провести підготовку необхідного  обладнання та  робочого інструменту  для уроку ;

-      провести запис в журнал виробничого навчання дати та теми уроку;

-      здійснити контроль за проходженням учнями відповідних інструктажів з охорони праці та безпеки життєдіяльності;

-      організувати своєчасний початок уроку виробничого навчання;

-      заповнити пункти в картці оцінювання 1-3.

 

Хід уроку

I   Організаційна частина (~5хв);

-      привітатись  з учнями;

-      перевірити наявність учнів на уроці майстром в/н;

-      перевірити   стан   робочого одягу учнів  та відповідність взуття, наявність головного убору;

-       провести необхідний інструктаж з безпеки життєдіяльності;

 

 

IIВступний інструктаж (~40хв):

-      повідомити  тему програми і уроку;

-      провести цільову установку учнів на  проведення уроку

-      Перед початком малярних робіт ми повинні знати послідовність виконання робіт при тому ,що наша професія важлива на ринку прачі і в будівництві .  Основне завдання цого уроку, це послідовність приклеювання багета на поверхню,послідовність виконання робіт додержання  правил і норм при виконані робіт. Багети бувають різної форми та структури ,різні багети мають власну ціну ,і звісно ціна наклеювання багета буде різна. Це є завершальним етапом в будівництві, після наклеювання багета ,наступним етапом є наклеювання шпалер, маляр здає об’єкт роботодавцеві і одержує кошти за обсяг виконаних  робіт.

-      провести перевірку опорних знань, умінь та навиків учнів, необхідних їм для подальшої роботи на уроці

 

1.     Які інструменти використовують при малярних роботах?

2.     Який інвентар та пристосування використовуються при малярних роботах?

3.     На які суміші наклеюється багет?

4.     Які інструменти використовуються при приклеюванні багета?

5.     Які види багетів ви знаєте?

6.     З яких матеріалів виготовляють багети?

7.     На які основи наклеюється багет?

8.     Охорона праці при виконані малярних  робіт?

9.      Охорона праці на робочому місці?

провести   пояснення та вивчення з учнями   інструкційної та інструкційно-технологічної (технічної) документації ;

Ілюстрація

Технологічний процес

1

Запам’ятайте, проклейка багета проводиться до обклеювання стелі і обклеювання стін шпалерами. Але відповідно після всіх процедур підготовки стелі. У разі ігнорування такого порядку дій, у вас виникнуть проблеми з подальшим етапом: шпаклівкою багета.

 

2

Необхідно провести процедуру розмітки. Для цього прикладіть перший багет між стелею і стіною. Після чого проведіть лінію з двох його сторін (як вгорі, так і внизу), намітьте його контур. Ідентичну операцію по розмітці багета також проведіть з протилежного боку стіни.

3

 

 

Визначте потрібну довжину стельового плінтуса. Для цього прикладіть багет до стіни і в місцях перетину багета, а також раніше зазначеної лінії зробіть відмітки.

5

 

 

 

 

 

 

По краях багета рівномірно нанесіть рідкі цвяхи. Піднесіть багет до зазначеної лінії і щільно притисніть його до стіни. Клей, що виступив, необхідно розподілити, по краях багета. Надлишки клею усуньте губкою.

6

 

 

 

Місця з’єднань потрібно зашпаклювати і затерти дрібним наждачним папером. Перед подальшою роботою потрібно дати клею і шпаклівці просохнути. Строки очікування вказані на упаковці з клеїть і відповідно шпаклюючим матеріалом.

7

 

 

 

Багет приклеєний і можна переходити до обклеювання стін шпалерами.

 

-       

-      провести практичний  показ комплексних робіт з детальним поясненням  трудового процесу у нормальному темпі;

-      провести пояснення та показ способів раціональної організації робочих місць учнів при виконанні

- надати інформацію про типові помилки та способи їх попередження Основними помилками є те ,що учні недотримуються технологій виконання робіт. Неправильне використання матеріалів і інструментів,послідовності використання робочого часу.

-      провести необхідний інструктаж з охорони праці

-     До виконання малярних робіт допускаються особи, які пройшли: професійну підготовку; медичний огляд і визнані придатними до роботі за даною професією; навчання безпечним методам і прийомам праці і перевірку знань з питань охорони праці і маляр не допускається до роботи в таких випадках: -  при відсутності спецодягу і спецвзуття та інших засобів індивідуального захисту відповідно до діючих норм і правил з охорони праці; - у випадку хвороби; - при порушенні правил, норм і інструкцій з охорони праці.

-     маляр зобов`язаний: - виконувати усі вказівки Майстра по дотриманню правил охорони праці; - виконувати роботу, по якій проінструктований і до якої він допущений; - утримувати робоче місце протягом робочого дня в чистоті і порядку, не захаращувати робоче місце і проходи матеріалами; - працювати тільки справним інструментом, пристосуваннями і механізмами і застосовувати їх тільки за призначенням; . маляр повинен бути ознайомлений з небезпечними і шкідливими виробничими факторами, що діють на робочому місці: - небезпека одержання травм; - запиленість при роботі з цементом, вапном,  і т.д.; - небезпека ураження електричним струмом.

-     маляр зобов`язаний використовувати у своїй роботі засоби індивідуального захисту: окуляри, респіратори, запобіжні пояси. Приміщення, у яких виконується робота з використанням пилоподібних в`язких матеріалів, клеїв, складів, повинні бути забезпечені вентиляцією. Перед початком роботи маляру потрібно підготувати робоче місце: віддалити зайві предмети, правильно підготувати і розташувати матеріали, інструмент, механізми, переконатися в їх справності, видалити сторонніх осіб, очистити проходи від сміття, бруду, а в зимовий час – від снігу і льоду та посипати піском. При роботі з синтетичними матеріалами для захисту шкіряного покрову рук від впливу хімічно шкідливих з`єднань застосовують захисні пасти і мазі. При роботі з цементом, вапном і іншими пильними речовинами необхідно користуватися засобами індивідуального захисту (окулярами, респіраторами)

-      провести ( за потребою) показ виконання комплексних робіт  у сповільненому темпі;

-      виділити основні операції, прийоми та детально пояснити їх виконання за допомогою інструкційної картки;

-      пояснити характер і послідовність роботи учнів на уроці

-     Підготовка робочого місця до роботи, розмітка поверхні де буде приклеюватись багет, підрізка багета,приклеювання багета,промивання губкою з мильною водою.

-      повідомити  про передовий досвід за темою уроку та ознайомити учнів  з більш ефективними трудовими прийомами ( за наявності);

-      надати відповіді  на запитання учнів;

-      організувати для 2 -3  учнів  пробне виконання ними робіт з поясненням прийомів які були показані;

-      проаналізувати помилки учнів при пробному виконанні нових прийомів;

-      підвести  підсумки  вступного інструктажу.

III Поточний інструктаж (~   270хв):

-      видати завдання для самостійної роботи учням  та пояснити порядок їх виконання

-      Обхід робочих мість,допомога невстигаючим учням.

-      повідомити про критерії оцінювання виконуваних робіт (за картою оцінювання)

 

П.І.Б

Присутність на уроці(запізнення)

Робочийодяг, головнийубір, взутяучння.

Робочийінструментучня

Критеріїоцінюванняроботиучняпід час виконанняроботи на уроці.

Оцінкамайстра за виконану роботу на уроці.

Оцінкамайстра за відповіді на теоритичніпитання.

Самооцінкаучня (оцінкагрупи)

Підсумковаоцінке за урок.

Дотримання ОП та БЖД

Правельністьвиконанняробітзгіднотехнологій.

Правельністьроботи з інструментом.

Правельністьвикористанняконтр-виміруінструменту.

Якістьвиконаноїроботи.

Організаціяробочогомісця.

Раціон-тьвикористання часу.

 

 

 

 

Поведінка на уроці.

Прибиранняробочогомісця

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Майстер в/н 

 

-      повідомити про норму часу на виконання завдання

-      Вступний інструктаж

-      Підготовка робочих мість інструментів і матеріалів до роботи.

-      Встановлення багета

-     Приймання виконаного завдання майстром в/н занесення оцінки в карту оцінювання (прибирання робочого місця), Оголошення оцінок  учням, обговорення типових  помилок  даного  завдання.

-      розподілити  учнів за робочими місцями;

-      перевірити інструмент та обладнання,  надати  дозвіл на його використання ;

-      організувати початок виконання вправ, виробничих завдань;

-      провести цільові обходи робочих місць учнів  та заповнити карту оцінювання пункти (4-10);

-       надати учням допомогу  у початковий період виконання завдання проведенням індивідуальних та колективних інструктажів;

-      організувати проведення виробничої гімнастики;

-      провести перевірку правильності виконання учнями комплексних  робіт, коригування набутих учнями знань, умінь та навичок ;

-      організувати серед учнів самоконтроль  і взаємоконтроль;

-      перевірити вміння учнів  користуватися інструкційно-технологічними  картками, кресленнями;

-      перевірити  якість роботи учнів та дотримання ними норми часу;

-      послідовно прийняти  виконані навчально - виробничі роботи  учнів;

-      провести інструктаж з порядку прибирання робочих місць,

-      організація і контроль за прибиранням учнями робочих місць,

-       заповнити карту оцінювання пункти 11-16;.

IV    Заключний інструктаж (~  30хв):

-      провести аналіз діяльності учнів протягом  всього уроку;

-      оцінити роботу учнів, надати  об'єктивне обґрунтування, заповнити  карту оцінювання пункти 17-18:

-     провести аналіз причин помилок учнів та вказати на засоби їх усунення;

-     проаналізувати організацію робочих місць учнями на уроці;

-     організувати самоаналіз учнями результатів діяльності, дати можливість висловитись  про виконану ними роботу,  заповнити карту оцінювання пункт 19;

-     розглянути випадки нераціонального  використання робочого часу учнями  та пояснити способи їх усунення;

-     повідомити  та обґрунтувати підсумкові  оцінки за урок (карта оцінювання пункт 20);

-     видати домашнє завдання, проінструктувати  про способи його виконання  

Повторити тему фарбування багета  різного декору.

-     занести результати уроку в журнал.

 

Майстер виробничого навчання _______________ /

 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар