План уроку виробничого навчання
Тема програми: Вправи по виконанню малярних робіт складністю 2-3 розряду.
Тема уроку ; Наклеювання шпалер.
Мета уроку:
а)
навчальна: ознайомити
учнів з прийомами наклеювання шпалер на експериментальні модулі (стенди).
б)
розвиваюча: розвивати
в учнів логічне мислення в процесі закріплення вмінь, послідовності операцій
при наклеюванні шпалер.
в) вихова: формулювати в учнів такі якості
особистості як акуратність, ввічливість, культура поведінки, вміння
спілкуватися та працювати в колективі.
Тип
уроку: формування
вмінь та навичок.
Дидактичне
забезпечення:
картки-завдання.
Матеріально-технічне
забезпечення: Шпалери, малярний ніж, шпателі пластикові, виски, рулетки ,вода, тази, відра,
ножниці, валики, щіточки,
Міжпредметні
зв’язки:
«Спецтехнологія», «Охорона праці», «Матеріалознавство», «Математика».
Перелік
практичних завдань: Нанесення
на стенд клею для шпалер, приклеювання шпалер, та розгладжування поверхні.
Список
основної і додаткової літератури: 1. Остапченко Т. Є. Технологія опоряджувальних робіт»,
«Малярні роботи (профтехосвіта України) частина ІІ.
Методична
мета – вказується тільки
при проведенні відкритих уроків: демонстрація власних підходів при проведені
вступного інструктажу на уроці в/н.
Хід уроку:
І. Організаційна частина (5 хв.):
– перевірка
наявності учнів;
– перевірка готовності учнів до
уроку;
– провести необхідний інструктаж з
безпеки життєдіяльності;
ІІ. Вступний інструктаж ( хв.)
1. Актуалізація знань:
– повідомлення теми програм і уроку;
– цільова установка проведення уроку;
– перевірка опорних знань.
Поділ учнів на дві бригади, які обирають собі бригадира.
Майстер в/н оголошує правила гри (який порядок проведення гри, як
здійснюватиметься оцінювання учнів, тощо).Хто швидше дасть відповідь на
запитання одержає плюс один бал до основної оцінки.
2. Викладення нового
матеріалу:
– повідомлення нової навчальної
інформації;
– показ нових прийомів діяльності;
– пояснення характеру послідовності
роботи учнів на уроці;
–
повідомлення про передовий досвід за темою уроку;
– опитування учнів і пробне виконання
одним учнем прийомів, показаних майстром;
– відповіді майстра на запитання
учнів;
– підведення підсумків вступного
інструктажу.
ІІІ. Поточний інструктаж ( хв.):
– розподіл завдань для самостійної
роботи учнів та пояснення порядку їх виконання;
І бригада Наклеювання шпалер за
допомогою верстака.
ІІ бригада. Наклеювання шпалер ручним
способом.
– розподіл учнів за робочими місцями;
– повідомлення критерії оцінювання виконуваних робіт;
1) організація робочого місця; 2)
дотримання правил охорони праці; 3) технологія виконання роботи і її якість. відношення
до інструментів, матеріалів, дотримання робочого місця в чистоті.
– цільові обходи майстром робочих
місць учнів та корегування роботою учнів;
– прийом майстром виконаних робіт;
– прибирання робочих місць.
IV. Заключний інструктаж (30 хв.):
– аналіз діяльності учнів у процесі
всього уроку;
– оцінка роботи учнів, її об’єктивне обґрунтування;
– аналіз причин помилок учнів та
засоби їх усунення;
– повідомлення та обґрунтування
оцінок;
– видача домашнього завдання: Виконати
імітацію шпалер на папері.
Майстер в/н ___________
Немає коментарів:
Дописати коментар